Welkom bij DGK Zwolle

Welkom op de website van onze gemeente, De Gereformeerde Kerk (hersteld) Zwolle e.o. We zijn een gemeente van circa 200 leden in alle leeftijdscategorieën uit de regio Zwolle en omstreken.

Iedere zondag houden we twee kerkdiensten in het schoolgebouw van de Viaa. De ochtenddienst begint om 10:00 uur en in de middag starten we om 16:30 uur. In de eredienst luisteren we naar wat God ons te zeggen heeft. Dat betekent dat we lezen uit Gods Woord en luisteren naar de uitleg en de toepassing daarvan in de preek. We spreken met God als we bidden in het gebed en we eren Hem door het zingen van psalmen en gezangen. Ook ontvangen we Zijn zegen.

Je bent van harte welkom in onze diensten, maar als je niet kunt komen, dan kan je de diensten ook online meeluisteren.

Voor gasten

Wil je een keer een kerkdienst bezoeken? Dan ben je van harte welkom! Je hoeft je niet aan te melden. We houden onze diensten in het schoolgebouw van de Viaa. Je kunt parkeren via de ingang aan de Assendorperdijk 11 te Zwolle. Nadat je via de ingang bent binnengekomen, staat er altijd iemand klaar om je te begroeten en eventueel verdere uitleg te geven. Een Bijbel en psalmboek liggen voor je klaar, mocht je die niet hebben. Voor meer praktische informatie kijk hier.

Wie wij zijn?

We zijn een gemeente van ongeveer 200 leden, waarvan circa 65 doopleden. We kerken in Zwolle, maar onze gemeenteleden komen uit een groter gebied rondom Zwolle. We noemen ons De Gereformeerde Kerk (hersteld). Onze Koning is Jezus Christus. Hij regeert Zijn Kerk en wij in Zwolle mogen daar een onderdeel van zijn. Meer over wie wij zijn.

Voor gasten

Wil je een keer een kerkdienst bezoeken? Dan ben je van harte welkom! Je hoeft je niet aan te melden. We houden onze diensten in het schoolgebouw van de Viaa. Je kunt parkeren via de ingang aan de Assendorperdijk 11 te Zwolle. Nadat je via de ingang bent binnengekomen, staat er altijd iemand klaar om je te begroeten en eventueel verdere uitleg te geven. Een Bijbel en psalmboek liggen voor je klaar. Voor meer praktische informatie kijk hier.

Luister mee

Activiteiten

Onze gemeente bestaat uit bijna 200 leden, waarvan 65 doopleden. Naast de catechisaties en verenigingen, hebben we verschillende activiteiten voor jong en oud. Lees hier meer over onze activiteiten.

Luister mee

Wat is een christen?

De naam ‘christen’ heeft alles te maken met de naam ‘Christus’. Als christen hoor je door het geloof bij Jezus Christus. Hij is onze Goddelijke Verlosser. Als je bij Hem hoort, krijg je vergeving van al je zonden en het eeuwige leven met God. Meer over geloven.